Retourneren
Ons doel is om producten van topkwaliteit te leveren en hiermee uw tevredenheid te realiseren. Mocht u desondanks ontevreden zijn of als er redenen tot zorg zijn, verzoeken wij u vriendelijk om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen.
Als consument heeft u het recht uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Bij annulering wordt het volledige orderbedrag gecrediteerd; de retourkosten zijn echter voor eigen rekening. Het product dient in goede staat en wanneer mogelijk, in de originele verpakking, geretourneerd te worden. Maak gebruik van dit recht via info@aplusconcepts.nl. Wanneer het product in goede staat bij ons retour is ontvangen, ontvangt u binnen 14 dagen uw orderbedrag terug.
Uitzonderingen
Er zijn diverse situaties waarin we mogelijk niet in staat zijn om uw retourzending te accepteren of het (volledige) orderbedrag terug te storten. Hieronder vindt u een overzicht van deze situaties.
Maatwerk
Wij willen benadrukken dat maatwerkproducten worden gemaakt volgens úw specifieke wensen en eisen. Hierdoor kunnen wij geen retourzendingen accepteren voor maatwerkproducten, behalve als er aantoonbare defecten of productiefouten zijn. Wij verzoeken u vriendelijk om bij ontvangst van de goederen deze direct zorgvuldig te controleren op eventuele beschadigingen of defecten.
Gemonteerde/ gebruikte producten
Retourneren van gebruikte of gemonteerde producten is in veel gevallen niet mogelijk. Voor een geslaagde retour is het cruciaal dat de producten in hun originele (ongebruikte) staat verkeren. We raden aan te wachten met de montage totdat u zeker bent dat het product aan al uw verwachtingen voldoet.
Ontbrekende verpakking
Indien de originele verpakking ontbreekt bij de geretourneerde producten, kunnen we mogelijk de retourzending niet accepteren. Wij adviseren u dan ook om de originele verpakking zorgvuldig te bewaren gedurende de periode dat u overweegt een artikel te retourneren.
Ontbrekende onderdelen
Een volledige retourafhandeling is afhankelijk van de aanwezigheid van alle originele onderdelen. Wanneer uw retourzending ontbrekende producten of onderdelen heeft, kan het zijn dat we deze niet kunnen accepteren.
Ontbrekende originele vrachtbrief
Voor een soepele afhandeling van retourzendingen is het essentieel dat de originele vrachtbrief bij de geretourneerde items wordt gevoegd. Houd er rekening mee dat retouren zonder de originele vrachtbrief mogelijk niet kunnen worden geaccepteerd.
Vuile producten
Om onze medewerkers en klanten te beschermen, kunnen wij uitsluitend retourzendingen accepteren wanneer deze volledig vrij zijn van vuil en viezigheid.